poniedziałek, 30 czerwca 2014

Na pożegnanie dla Wychowawczyni - minialbum wg. Enczy.

Kartka i mini album na pożegnanie cudownej wychowawczyni mojej starszej córki. 
Dzieci w klasie Tosi jest zaledwie siedmioro więc forma albumu, jaki zaprezentowała Encza na swoich warsztatach online okazała się idealna. 







Papiery z mojej ulubionej kolekcji Primy Stationers desk , tekturka i kwiatki ze Scrapka, a część papierów (bo wykorzystałam tu papiery 30x30  jak i te z małego bloczka 15x15) i drewniane ozdoby z kitu z Scrapbutiku. A! "1 klasa" to oczywiście tekturka Crafty Moly :) 

3 komentarze:

  1. Aga czadowy ten album! a kursik na niego można znaleźć gdzieś? bo nie widziałam tego online

    OdpowiedzUsuń
  2. Daga, niestety nie ma kursu. Ja program oglądałam, choć nie od początku, więc co nieco pamiętałam jak robiłam. Ale tu są wymiary podane: http://scrapbutikblog.blogspot.com/2014/05/mini-album-z-enczy.html

    OdpowiedzUsuń