poniedziałek, 16 czerwca 2014

Małe cieszynianki z Beskidu Niskiego czyli parawanik wg. Enczy.

Jakiś czas temu w trakcie warsztatów online Ania Hababicka - Encza pokazywała jak wykonać minialbum w kształcie parawanika. Nie udało mi się zrobić go w trakcie trwania warsztatów, ale pomysł spodobał mi się bardzo i cały czas miałam go w planach. No i doczekał się cudnych nowości Studio75 czyli Panny Oliwii. 

I chyba moje małe cieszynianki fajnie się prezentują na tle ślicznych róż z Oliwkowych papierów, co?







3 komentarze:

  1. no faktycznie świetnie pasują zdjęcia do tej kolekcji :) piękny parawanik :) a dziewczynki są cudne w tych strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój parawanik fantastyczny! fotki słodkie - moje ulubione to te dwa u góry z lewej strony :)
    mnie udało się pracować razem z Enczą, ale ponieważ nie miałam zdjęć, to zrobiłam troszkę inny. No i nie wiem, czy wiesz, że wczoraj też były warsztaty, a wkrótce kolejne, tym razem z Gosią :) miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń