niedziela, 25 maja 2014

Urodzinowe karteczki.

Dzień dobry! 
Dziś chcę pokazać dwie kartki wykonane z okazji urodzin naszych chrześniaków.

Pierwszą kartkę, dla 13-letniej Michasi, wykonałam według wytycznych majowego wyzwania Scrapujących Polek.
Czyli miały pojawić się baza tagowa, okrągły element - u mnie niebieski button, coś srebrnego lub złotego - to zawieszka domek i obowiązkowo  papier z motywem pisma lub druku, u mnie papier z Magicznej Kartki z kolekcji Wenus&Mars. Do tego jeszcze mój ulubiony digistempel od Jolagg






Kartkę zgłaszam na wyzwanie na portalu Scrapujących Polek. 


Druga kartka dla mojego 17-letniego chrześniaka. Dominik gra na gitarze, a w zasadzie gitarach, więc miała to być kartka z motywem muzycznym. Wykorzystałam cudne papiery 7 Dots Studio z nowej kolekcji Nature Walk. I paseczek z UHK Gallery.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz