środa, 2 listopada 2016

Mini

Na blogu 123 scrapuj Ty ruszyło nowe wyzwanie.
Temat bardzo mi się spodobał - należy przygotować mini pracę, taką która zmieści się na dłoni. Wcale nie musi być minimalistyczna, ma być po prostu mini :) 
Niedawno, będąc na niesamowitych mixmediowych warsztatach w Namystowie u Janki  dostałam od Doroty mini notesik. Początkowo myślałam, aby użyć go jako albumiku, ale Janka podpowiedziała mi, że świetnie się nada na art journal. No więc mam na prawdę mini artjournalik ;) 8x8 cm. 

Oto okładka: 


I pierwszy wpis: 



Zapraszam Was do zabawy :) 


4 komentarze:

  1. Szałowa okładka i piękny pierwszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stronka, jaki świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi się podoba to co zaczyna się w tym żurnaliku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow! czuję się zainspirowana :) bardzo pomysłowo z tą wersją mini :))

    OdpowiedzUsuń