wtorek, 11 listopada 2014

Czasem słońce, czasem deszcz...

To moja interpretacja nowego wyzwania w 123 scrapuj Ty "Pogoda w kratkę". Z wyzwaniem skojarzył mi się tytuł bollywoodzkiego filmu "Czasem słońce, czasem deszcz", bo w życiu tak właśnie jest :)

Ostatnio powoli przekonuję się do mediów i bardzo mi się ta zabawa podoba. Na tej prostej karteczce jest mgiełka, maya gold i perełki w płynie. 




Mgiełkę, której użyłam skonstruowałam sama. Już dosyć dawno kupiłam dwa distress stain'y, których nijak nie miałam jak użyć. Wpadłam na pomysł, aby przelać je do atomizerów. Dodatkowo do niebieskiego dolałam odrobinę perłowej mgiełki 13arts i wyszła piękna, opalizująca mgiełka w kolorze navy blue. 




1 komentarz:

  1. a wiesz, że wlasnie wyglada tak jak okno w deszczu, po którym spływa woda :)

    OdpowiedzUsuń